פנה נא אל התלאות ואל לחטאות -- לשמוע אל הרנה ואל התפל
Did you listen?He tries to inspire, and does not espouse Chabad exceptionalism. Why is the lighting and baxkground so goyish?
"He tries to inspire, and does not espouse Chabad exceptionalism."Its not the "message" but the "messenger" himself that's inspirational.
using stadiums is goyish tooUzel lekarta holech benimusie
all the pnie menachem sons are blessed with oratory skills , great communicators
great speaker!
דער ליבטוויטשער רבי איז צי די "וואנט" נישט גיגאנגען, קיין העברעישע דרשות נישט גי דרשנ'ט (קיין ענגלישע דאכט זיך אויך נישט), אין דאס באטיילינגען זיך אונעם כנסת המינים האט ער אויסשליסליך פארבאט'ן, אויך קיין מוסר דרשות פאר פרעמדע יודן נישט גיהאלטן, קשוט עצמכם עטץ גערער ליצים
Please think before you write!Thanks for taking the time to comment ביטע טראכטן פאר'ן קאמענטירן, און שרייבן בכבוד'דיג, ווי עס פאסט פאר אידן יראי השם ביטע נוצן עפעס א צונאמען כדי דער שמועס זאל קענען אנגיין אויף א נארמאלן שטייגערPlease, no anonymous comments!!
ReplyDeleteפנה נא אל התלאות ואל לחטאות -- לשמוע אל הרנה ואל התפל
Did you listen?
ReplyDeleteHe tries to inspire, and does not espouse Chabad exceptionalism.
Why is the lighting and baxkground so goyish?
"He tries to inspire, and does not espouse Chabad exceptionalism."
DeleteIts not the "message" but the "messenger" himself that's inspirational.
using stadiums is goyish too
ReplyDeleteUzel lekarta holech benimusie
all the pnie menachem sons are blessed with oratory skills , great communicators
ReplyDeletegreat speaker!
ReplyDeleteדער ליבטוויטשער רבי איז צי די "וואנט" נישט גיגאנגען, קיין העברעישע דרשות נישט גי דרשנ'ט (קיין ענגלישע דאכט זיך אויך נישט), אין דאס באטיילינגען זיך אונעם כנסת המינים האט ער אויסשליסליך פארבאט'ן, אויך קיין מוסר דרשות פאר פרעמדע יודן נישט גיהאלטן, קשוט עצמכם עטץ גערער ליצים
ReplyDelete