Tuesday, January 21, 2014

POTD




















Looks like Moshe Elias, באבוב'ער אויסערן מיניסטער, in the background with Dr. Bernard Lander, probably pre-Touro College days, and the late Bobover Rov.

תודה למשלח

4 comments:

Kruler Ruv said...

Next to that put up the picture of the girl einikel,we get a real genuine fuzzy Rebbele with the motto of live and let live.

Clown with a fur crown said...

his son the rebbe of 48th, would never do it,
1) he tries to emulate some facade of faux zealotry being a chechnever einikel

2) he does not to creep on four for a buck as his father, he is well established with gevirim,

3) he is not a people lover as his father was...

Anonymous said...

ממש אתחלתא דגאולה...
איזה פירות יפים, לא לשכוח לעשות מי שברך לנשיא המדינה האוכל חזיר בפריז, ולראש ממשלתינו המחתן בניו עם גויות וכו' הרשימה של קלקולי המדינה עוד ארוכה.

אני בכלל לא מבינה אותכם, מה ההלם? באמת, בן אדם שאין חי כיהודי, אין שומר שבת ,לא מניח תפילין, לא שומר נידה, לא שומר נגיעה בנשים, אוכל נבילות ביום הכיפורים, כל היום בלי כיפה, לא מתפלל 3 פעמים ביום לד', לא לומד תורת השם, וכו' אז מה אתם רוצים שכבר יצא ממנו? מה זה כ"כ משנה אם הוא יתחתן עם יהודיה והתנהג כמו גוי !!! או אולי עדיף שיתחתן עם גויה ויתנהג כמו גוי !! זה החינוך שהוא קבל בבית, התבוללות!

בושה וחרפה לראש ממשלת הישראל, חוץ מזה סליחה, מי הייתה אשתו השנייה של אביו של יאיר? יהודיה כשרה כדת וכדין? התפוח לא נופל רחוק מהעץ. למעשה, נתניהו נמצא בממשלה עם עוכרי ישראל, יאיר לפיד ובו יאיר נתניהו מתבולל. נראה שבה לו עונש משמים.

Curse like a drunken sailor said...

you feel good now, you cursed them out?
did you save some Gasx